Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Аз не,а и не знам някой да е споделял впечатления от нея,но на мен ми изглежда добре,цената и е ок.Според мен си заслужава да се види задължително .
    Писах няколко пъти - от тази автокъща въобще не си заслужава и да се гледа.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
      Пепи знае за какво я продадох. Въпреки всичките недостатъци аз я купих. За 3 месеца съм дал около 3 хил. по нея. Днес,ако я имах нямаше да я продавам.
      След написаното от Русия за тази кола, направо да ти се чуди човек
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • Мерак имаше Зико, мерак!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • Аз да ви сменя темата:

          Вчера гледах една 159ка и въпроса ми е - нормално ли е да няма резервно колело?
          На мястото му имаше един голям стереопор на отделения и май беше с кит за ремонт на гуми...

          Освен това при запалване имаше едно специфично пропищяване при изфорсиране, което изчезна като поработи - предполагам ролка или ремък...

          Иначе колата беше с 2,4 мотора, грам не пушеше и вървеше страхотно. Малко ме притеснява специфичния звук на петака - един такъв неравномерен... Така ли е?
          А и нормално ли е обслужване на ремъци и ролки във фирмен сервиз да се прави на интервал от 120 000? Така си пишеше в сервизната книжка. Има още 50-60 000 до следващо обслужване. От Германия е колата.

          За асеновградската става въпрос.

          Отвън има доста работа - 2 детайла за боя, емблеми и др. Багажника не се отваряше от копчето на плафона. Вътре ми се стори ОК. Свети чека - трябва да ида с лаптопа да видя защо. Продавача каза че я били карали в Бош за това и им казали че ЕГР е за чистене, ама може дпф-а да е според мен. Турбината надува добре, отзад няма грам нищо от ауспуха. Абе кола с нужда от работа по нея...
          Продавача спомена за накаво жило на скоростите, което не разбрах какво му е...
          А, и волана ми се стоти като го въртях на място един такъв - на леки импулси - ту по лек, ту по тежък... И припява... Хидравлична помпа или поне само масло на ходравликата...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Comment


          • Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
            Аз да ви сменя темата:

            Вчера гледах една 159ка и въпроса ми е - нормално ли е да няма резервно колело?
            На мястото му имаше един голям стереопор на отделения и май беше с кит за ремонт на гуми...

            Освен това при запалване имаше едно специфично пропищяване при изфорсиране, което изчезна като поработи - предполагам ролка или ремък...

            Иначе колата беше с 2,4 мотора, грам не пушеше и вървеше страхотно. Малко ме притеснява специфичния звук на петака - един такъв неравномерен... Така ли е?
            А и нормално ли е обслужване на ремъци и ролки във фирмен сервиз да се прави на интервал от 120 000? Така си пишеше в сервизната книжка. Има още 50-60 000 до следващо обслужване. От Германия е колата.

            За асеновградската става въпрос.

            Отвън има доста работа - 2 детайла за боя, емблеми и др. Багажника не се отваряше от копчето на плафона. Вътре ми се стори ОК. Свети чека - трябва да ида с лаптопа да видя защо. Продавача каза че я били карали в Бош за това и им казали че ЕГР е за чистене, ама може дпф-а да е според мен. Турбината надува добре, отзад няма грам нищо от ауспуха. Абе кола с нужда от работа по нея...
            Продавача спомена за накаво жило на скоростите, което не разбрах какво му е...
            А, и волана ми се стоти като го въртях на място един такъв - на леки импулси - ту по лек, ту по тежък... И припява... Хидравлична помпа или поне само масло на ходравликата...
            Пищенето на студен мотор може да е от изпускателния колектор.ЕГР-а е ясен,нормално е колата да не пуши щом им а ДПФ.Разбери подробно какво е това с жилата на скоростите,защото ако ти кажа цената ще паднеш..............за хидравликата,трябва да се смени казанчето и маслото на хидравликата,което е около 200 кинта с труда и маслото

            П.С.Първоначално са им сменяли ремъка на 120 000 км.,а в последствие са го променили на 80..................
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Ами скоростите си влизаха перфектно, лоста си се държеше адекватно. Така че с жилото... То един дядо го спомена , ама каза жило на съединителя всъщност... Макар че там няма жило доколкото знам. Може и малко 'изгубени в превода' да е работата.

              Да разбирам ли че това с волана е често срещано?
              И какъв е проблема с изпускателния колектор и лесно ли се лекува?
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Comment


              • Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                Ами скоростите си влизаха перфектно, лоста си се държеше адекватно. Така че с жилото... То един дядо го спомена , ама каза жило на съединителя всъщност... Макар че там няма жило доколкото знам. Може и малко 'изгубени в превода' да е работата.

                Да разбирам ли че това с волана е често срещано?
                И какъв е проблема с изпускателния колектор и лесно ли се лекува?
                И друга причина има за присвирване при 2.4
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • И тя е?
                  Мисля че форума е за да си помагаме...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                    И тя е?
                    Мисля че форума е за да си помагаме...
                    Ми някоя ролка или ремък, не е задълже да е колектор.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • Здравейте и от мен. Искам да предложа тук моята 9 ка, купих я април месец от Германия(затова не е с токова екстри) ,сменил съм масло на двигателя,филтри,съединител -притескател + лагер помпа,помпа спирачки. Колата е с регистрация ,и всичко платено.
                      Колата не е никак лоша - просто на мен ми излезе доста скъпо около 15 000 лв. с всички манипулации и сега и аз и жена ми нямаме мерак за нея, пък и ми идва с една идея по ниска.
                      Всички манипулации по колата са правени от колегата CODE от Бургас. Според мен е в доста добро състояние - не се занимавам с търговия на коли ,просто това не е моята кола.
                      Ако някой има интерес да пише може да попита и колегата от форума който я обслужва за състоянието.

                      http://www.cars.bg/c350583

                      Може и разумен бартер.
                      Last edited by vladi8008; d.m.y г., 11:26.

                      Comment


                      • Много хора инвестират една торба с пари в колите си, за да ги приведат в добро техническо състояние и след това ги продават. На практика ако си минал през повечето сериозни ремонти е по-добре да я запазиш за себе си.

                        Каквото и да купиш след това пак ще имаш предвидени и непредвидени ремонти първите 6 месеца.
                        www.facebook.com/workshox

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ShoxXx Покажи съобщение
                          Много хора инвестират една торба с пари в колите си, за да ги приведат в добро техническо състояние и след това ги продават. На практика ако си минал през повечето сериозни ремонти е по-добре да я запазиш за себе си.

                          Каквото и да купиш след това пак ще имаш предвидени и непредвидени ремонти първите 6 месеца.
                          Ами съгласен съм с теб ,за това и взех решение следващата да е нова , по нисък клас но нова.До сега не съм купувал чисто нова кола , та мисля да мина и през това и тогава ще мога да преценя кой е по удачния вариант.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                            Ами скоростите си влизаха перфектно, лоста си се държеше адекватно. Така че с жилото... То един дядо го спомена , ама каза жило на съединителя всъщност... Макар че там няма жило доколкото знам. Може и малко 'изгубени в превода' да е работата.

                            Да разбирам ли че това с волана е често срещано?
                            И какъв е проблема с изпускателния колектор и лесно ли се лекува?
                            Това с волана е причинено от сбърканото масло от завода,както вече ти казах сменя се казанчето,маслото-трябва 1 л. за промивка и 1.3 л. за след това.Свиренето както ти каза Радко,може и да е от ролка,което ще е малкия дявол.
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Откъде е купена колата в Германия - от частно лице или от търговец? Има ли всички документи, гаранция?
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • От частно лице, беше даже с немски номера, нямаше го големия бриф.
                                Продавача обясни че заминава за Германия същия ден (вече трябва да е там) и ще върне номерата на собственика, а той ще му даде големия бриф, а той ще го изпрати на жена си, която всъщност ще продава колата.
                                Видях някаква сервизна книжка, ама не можах да я изследвам подробно защото с мене имаше доста народ - под формата на жена ми и сестра ми и ми създаваха напрежение...
                                Гаранция - хм, Франция..
                                Хората, които я продават са в пълно неведение какво всъщност продават. Колата я извадих аз от един тесен гараж, където беше прибрана с откачен акумулатор.

                                За цената изглеждаха сговорчиви...
                                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                                Comment

                                Working...
                                X